Tuesday, March 27, 2007

فوتوغرافيا الفيلم









1 comment:

Unknown said...

muhammad said...
EGYGENIUS :

ana shoft el film 3alafekra 3shan ana 7adart mahragan el cinema el mostaqella .. el film aktr mn raw3ah
begad 7essak elfanny 3aalyy gedann
wasaletny el resalah we fe3lan shoghlak kan gabbar we 3agabny gedannn gedannn

ma3loma msh kol el aflam elly kanet fi el mahragan 3agabetny .. kteer menha kan da3eef ella akher yoooomm

kan to7fah we filmak tab3an kan feehom fi akher yoom ..

hatla2eeny 3la el flickr
ana wa7ed mn group kahwet el masryeen .. nice to meet u here

February 28, 2007 9:10 AM
S H E B A K said...
اولا انبسط ان الفيلم جه اسكندرية .. عشان اقدر اشوفة .. كانت تبقى خيبة الصراحة لو فاتنى ..
الفيلم حلو جدا .. حسيت انه متقفل صح واخد مصنعية و تشطيب محترم .. الصورة سينمائية جدا .. ده عشان الاضاءة معمولة صح و تصحيح الالوان صايع ... المونتاج مجرم انا حبيتة جدا فى جزء المكتب كان عامل حاجة حلوة مع حالة التنشنة و تخبيط رجلين البطل على المكتب .. المزيكا خادمة التنشنة جدا و المونتاج لاعب على الايقاع فيها بشكل لطيف .. بس انا كنت حاسس ان كان ممكن شوية ميلودى ..
و اسمحلى اقول الملحوظة دى ... انا لسة شايف ان وضع صوت المسرحية فى الاحداث مخدمش الموضوع .. حتى لو كان ده ليه اسقاط على شخص البطل ..
بشكل عام الفيلم ممتاز و انت مخرج فاهم جدا ادوات اللعبة ..
و مستنيك فى السندرة بقى

March 7, 2007 3:40 PM
MOHAMED MOHSEN said...
egygenius
شكرا علي رأيك في الفيلم..مكنتش هناك
انا اليوم ده كان عندي تصوير
بس ياريت كنت موجود عشان اشوفك و اسمع ده منك
صورك علي الفليكر جميلة بشوفها دايما انت و كل الناس الحلوة اللي في قهوة المصريين..

s h e b a k
صديقي الاسكندراني
شكرا علي انك جيت يوم العرض ..لانك شفت الفيلم و الاهم اننا اتعرفنا علي بعض وجه لوجه بعد فترة الكترونية يفرضها الانترنت:)
!بالنسبة للمسرحية..السينما ديمقراطية :)

March 13, 2007 4:48 PM